Nieśmiertelne Gry Szukaj
04.02.2019
gt88
[Solucje] Wojna w Troi
24.01.2019
gt88
[Solucje] Wojna Peloponeska
08.01.2019
ziemek8
[Solucje] Rozkwit Aten
16.05.2017
Haspen
Save Luzji z 'Na Brzegach Atlantyku'
11.06.2016
Haspen
Save Anafe z "Kalymnomachii"

Z forum

Dzienniki graczy - pisz swój

Sparta na wzgórzach - Wojna Peloponeska ziemek8 | 1 luty 2019 | 1 komentarzy
Pałac na wzgórzu (Zeus Pan Olimpu) ziemek8 | 27 styczeń 2019 | 0 komentarzy
Rozkwit Aten (Zeus Pan Olimpu) ziemek8 | 9 styczeń 2019 | 0 komentarzy
Duże miasto w misji Zeus i Europa ziemek8 | 2 styczeń 2019 | 6 komentarzy
Kolejne powroty do klasyków ziemek8 | 24 wrzesień 2018 | 5 komentarzy

Losowy artykuł

Mała porada przy robieniu świątyń Jeśli tworząc świątynię zapisujesz jej elementy kolumnami (tzn najpierw obiekty od góry do dołu znajdujące się w pierwszej kolumnie od lewej strony, potem druga kolumna itd.), a świątynia jest symetryczna wzdłuż linii pn-pd, można skrócić czas pracy niemal o połowę. Mianowicie robimy lewe pół świątyni, po czym kopiujemy je i wklejamy. Następnie zmieniamy numery kolumn we wklejonych kolumnach na odpowiednie numery. Przykład: jeśli mamy świątynie o szerokości 8, to tworzymy pierwsze 4 kolumny, następnie je duplikujemy, a we wklejonych kolumnach zmieniamy numer 4 na 5, 3 na 6, 2 na 7 i 1 na 8, ponieważ świątynia jest symetryczna i przykładowa kolumna 3 będzie identyczna jak kolumna 6. Oczywiście trzeba jeszcze potem dokonać pewnych zmian, jak np, usunięcie lub dodanie współrzędnych budynków, posągów i ołtarzy. Bądź zmiana rzeźb skierowanych na wschód, na rzeźby skierowane w stronę zachodnią. Wydaje się to może trochę zagmatwane, ale tak jest naprawdę szybciej. Szybciej zmienia się w kolumnie jej numer niż mozolnie patrzy na zmianę to na plan, to na ekran i wpisuje numerki obiektów, które powinny się w danym miejscu znajdować.

O grze - napisz swój komentarz jeśli grałeś / grałaś